Katarzyna Czyżycka - logopeda, lider zespołu

Katarzyna Czyżycka jest logopedą polonijnym, prowadzącym terapię logopedyczną przez internet. Logopedia online przez Skype to doskonały wybór dla dzieci dwujęzycznych, które żyją z dala od polskiego logopedy. Katarzyna Czyżycka prowadzi terapię logopedyczną online przez Skype dla dzieci dwujęzycznych z różnymi problemami językowymi. Terapia z logopedą przez internet obejmuje korektę wad wymowy u dzieci i młodzieży (czasem także osób dorosłych), a także pracę online nad dysleksją oraz z dziećmi zagrożonymi dysleksją. W zajęciach online z logopedą mogą także uczestniczyć dzieci z autyzmem, zagrożone autyzmem oraz dzieci z zespołem Aspergera. Terapia logopedyczna online przez Skype jest naprawdę równie skuteczna jak wizyta w tradycyjnym gabinecie logopedycznym!

„Nazywam się Katarzyna Czyżycka i jestem logopedą.” Tak zazwyczaj zaczynam każde swoje szkolenie albo jakieś inne wystąpienie publiczne. A zaraz potem dodaję: „Brzmi jak: Nazywam się Janina Nowak i jestem księgową, prawda?”

Bardzo nie lubię się przedstawiać. Sama nie wiem dlaczego. Ale skoro już tu wszedłeś, mój Drogi Czytelniku, to znaczy, że chcesz mnie choć trochę poznać.

Jestem logopedą, pracuję jako terapeuta z dziećmi od ponad 10 lat. Jestem autorką serii ośmiu książek dla małych dzieci o przygodach Pumy PiMi, poświęconych nauce czytania wegług metody symultaniczno-sekwencyjnej.

Od 2012 roku pracuję jako logopeda dzieci dwujęzycznych oraz nauczyciel języka polskiego jako drugiego. Jestem terapeutą dzieci niemówiących, dzieci z każdym opóźnieniem w rozwoju mowy niezależnie od przyczyny tego opóźnienia, dzieci z wadami wymowy. Współpracuję z logopedami z całego świata po to, by jeszcze lepiej poznać drugi język dziecka. Pomagam dzieciakom myśleć i mówić po polsku. Współpracuję także z psychologami zajmującymi się rodzinami dwujęzycznymi, po to byśmy mogli pomóc całej rodzinie.

Jeżeli zatem Twoje dziecko potrzebuje pomocy terapeutycznej logopedy, zapraszam na konsultację lub terapię online. Jeśli chcesz się ze mną spotkać podczas moich wykładów, zajęć lub szkolenia z logopedii dzieci dwujęzycznych, sprawdź proszę w zakładce Aktualności, gdzie aktualnie szkolę.


Adrianna Reszelewska - logopeda

Ada prowadzi terapię online przez internet dla dzieci dwujęzycznych z nauki czytania metodą sylabową. Na zajęcia logopedyczne przez Skype uczęszczają do Ady polskojęzyczne dzieci mieszkające w UK (czyli w Anglii), Irlandii, Islandii oraz w Szwajcarii. Adrianna jest logopedą, ukończyła studia na uniwersytecie w Bydgoszczy. Uczestniczyła w kilkunastu szkoleniach z metody krakowskiej. Obecnie pracuje w Fundacji Ja też w Gdańsku. Ada od marca 2016 pracuje w Głosce. Prowadzi terapie dzieci dwujęzycznych i uczy je czytania przez Skype.

Adrianna Reszelewska ukończyła studia logopedyczne oraz pedagogiczne na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Nieustannie doskonali swój warsztat pracy logopedycznej poprzez udział w rozmaitych szkoleniach i konferencjach naukowych. Ponieważ jako logopeda stawia na ciągły rozwój zawodowy, podjęła studia neurologopedyczne. Doświadczenie zdobywała podczas stażów w placówkach logopedycznych. W czasie studiów współpracowała z poradnią pedagogiczno-psychologiczną, gdzie w ramach wolontariatu prowadziła terapię dzieci z dysleksją oraz współprowadziła cykl warsztatów dla rodziców poświęconych Metodzie krakowskiej. W Bydgoszczy prowadzi Centrum Logopedyczne Logada oraz współpracuje z gdańską Fundacją Wspierania Rozwoju Ja też.

Ada w Centrum Logopedycznym Głoska prowadzi terapię dzieci niemówiących, z autyzmem, zespołem Aspergera czy dysleksją. Logopedując dzieci przez Skype, wspiera rozwój wszystkich funkcji poznawczych, programuje język polski i uczy czytać metodą sylabową. Za pomocą komunikatora Skype łączy się z dziećmi z Wielkiej Brytanii, Islandii, Norwegii, Włoszech, Austrii, Niemiec i z wielu innych krajów. Podopieczni Ady na co dzień porozumiewają się w dwóch, czasami nawet w trzech językach: polskim, niemieckim, angielskim, francuskim, norweskim, włoskim, islandzkim czy hindi.
Ada w trakcie spotkań z dziećmi stawia na naukę poprzez zabawę. W wolnym czasie lubi planować i wykonywać pomoce do terapii. Uwielbia błysk w oku i uśmiech na twarzy dziecka na widok nowych i dedykowanych mu materiałów do ćwiczeń logopedycznych.